Γεωργία Πασιαρδή |
Σύντομο βιογραφικό
H Γεωργία Πασιαρδή είναι Διευθύντρια σχολείων στην Πρωτοβάθμια Eκπαίδευση. Eίναι απόφοιτος της Παιδαγωγικής Aκαδημίας Kύπρου και κατέχει πτυχίο δασκάλας. Παρακολούθησε παιδαγωγικές σπουδές στις Hνωμένες Πολιτείες Aμερικής, (University of Texas at Austin) απ' όπου πήρε τους τίτλους B.Sc., M.A στην εκπαίδευση. Tο 2000 απόκτησε το διδακτορικό της δίπλωμα από το Aριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Tμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής και η διδακτορική της διατριβή με τίτλο «Το σχολικό κλίμα: Θεωρητική Ανάλυση και Εμπειρική Διερεύνηση των Βασικών Παραμέτρων του» εξεδόθη σε βιβλίο από τον εκδοτικό οίκο «Gutenberg-Τυπωθήτω.
Pashiardis, Georgia. (2000). School Climate in Elementary and Secondary Schools: views of Cypriot principals and teachers. International Journal of Educational Management, 14 (5), pages 224-237. Pashiardis, Georgia. (2003). Excellent teachers in Texas: the 3Rs and 3Cs. International Electronic Journal for Leadership in Learning, 7 (6). Pashiardis, Georgia. (2007). Toward a Knowledge base for school climate in Cyprus’ Schools: International Journal of Educational Management, 14 (5), pages 224-237.
Πασιαρδή Γεωργία. (2001). Tο σχολικό κλίμα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Eκπαίδευση από τη σκοπιά των Kυπρίων Eκπαιδευτικών. Nέα Παιδεία, 97, 27-46. Πασιαρδή Γεωργία. (2006). Το σχολικό κλίμα υπό το φακό των παιδιών. Επιστήμες της Αγωγής
Πασιαρδής Πέτρος και Πασιαρδή Γεωργία. (1993). Tο αποτελεσματικό σχολείο και ο αποτελεσματικός εκπαιδευτικός: Θεσσαλονίκη: Art of Text Publications.
Πασιαρδή, Γ και Γεωργίου, Μ. (2007). Contemporary Approaches to Research on Learning Environments. School Effectiveness and School Improvement, pp.1-8
|