Κατσής Αθανάσιος Εκτύπωση
 

Αθανάσιος Κατσής, Ph.D.

Καθηγητής

Στατιστική στην Εκπαιδευτική έρευνα

 

Επικοινωνία

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. / Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
(tel) 30-27410-74987 / (fax) 30-27410-74990 

 

Σύντομο Βιογραφικό (Pdf format)

 

 

Εκπαίδευση

Ph.D., Statistics, The George Washington University, USA, 1997

Master of Philosophy, Statistics, The George Washington University, USA, 1995

B. Sc., Mathematics, University of Athens, Greece, 1990

 

Επαγγελματική εμπειρία

  • Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κόρινθος, 2004-σήμερα
  • Τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικών-Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Λέκτορας, Σάμος, 2002-2004
  • Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, Ερευνητής, Αθήνα, 2000-2002
  • Παγκόσμια Τράπεζα, Στατιστικός σύμβουλος, Ουάσιγκτον, 1996-1998
  • Επισκέπτης Καθηγητής στα Πανεπιστήμια Κύπρου και Toledo, Ohio, ΗΠΑ

 

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

Bayesian Statistics, sample size determination, economics of education, statistical modeling in educational data  

 


Διεθνή περιοδικά

1. Gripeos, P.J., Oreinos, D., Kriempardis, D., Tsigopoulos, A.D., Kapotis, E., Katsis, A., Nistazakis H.E. Dispersive FSO Performance Estimation with Gaussian Pulses and Laplace Modeled Time Jitter, Computational Engineering (accepted)
2. Siokas, E., Xesternou, M., Katsis, A. (2022). Testing innovation management and technology transfer best practices within SMEs, Academia Letters, Article 5868. https://doi.org/10.20935/AL5868
3. Koutsoukis, N.S., Fakiolas, E., Katsis, A., Papapadimitriou P. (2022). The EU as multidisciplinary education podium: Fusing contextual and decisional policy analytics, Policy Futures in Education, Vol, 20(5), 549-564, https://doi.org/10.1177%2F14782103211039488
4. Chrysani, A., Kalogerakis, P., Katsis, A. (2017). The road to resilience: breaking the cycle of disadvantage, Educational Journal of the University of Patras, UNESCO Chair, 4(1), p. 71-82
5. Sideridis, G., Tsaousis, I., Katsis, Α. (2014). A. An Attempt to Lower Sources of Systematic Measurement Error Using Hierarchical Generalized Linear Modeling (HGLM), Journal of Applied Measurement, 15, 4, 1-24
6. Gouvias, D., Katsis, A., Limakopoulou, (2012). A. School achievement and family background: A new exploration of an omnipresent relationship, International Studies in Sociology of Education, 22:2, 125-45
7. Hatzinikita, V., Katsis, A., Petrogiannis, K. (2011) Hellenic Open University student views on Supplementary Digitized Educational Material. Open Education. The Journal for Open and Distance Education and Educational Technology, Vol. 7, 2, 5-19
8. Moniarou-Papaconstantinou V., Tsatsaroni, A., Katsis, A., Koulaidis, V., (2010). LIS as a field of study: socio-cultural influences on students’ decision making, Aslib Proceedings: New Information Perspectives, Vol. 62, 3, 321-344
9. Katsis, A., Nistazakis, H. E. and Tombras, G. S. (2009). Bayesian and frequentist estimation of the performance of free space optical channels under weak turbulence conditions. Journal of the Franklin Institute, 346, 4, 315-327.
10. Apostolopoulos, C., Psalidas, A., Hatzinikita, V., and Katsis, A. (2008). Studying Greek Students’ Performance on PISA Science Items. The International Journal of Learning, 15, 8, 1-10.
11. Katsis, A., Martzoukos, S., and Yannacopoulos, A. (2008). Bayesian Statistical Expert Opinion in Option Pricing. Journal of Statistical Theory and Applications, 7, 33-50.
12. Stamey, J., and Katsis, A. (2007). A sample size determination for comparing two Poisson rates with underreported counts. Communications in Statistics, Statistics and Simulation, 36, 483-492.
13. Katsis, A., and Nistazakis H. E. (2007). A flexible Bayesian algorithm for sample size determination in the case of misclassification. Applied Mathematics and Computation, 184, 86-92.
14. Limakopoulou, A., and Katsis A. (2006). Bayesian sample size calculations involving the reliability coefficient of a scale in social sciences. Journal of Statistical Theory and Applications, 4, 381-390.
15. Koulaidis, V., Dimopoulos, K., Tsatsaroni, A., and Katsis, A. (2006). Young People’s relations to Education: The Case of Greek Youth. Educational Studies, 32, 343-359.
16. Katsis, A., and Ntzoufras, I. (2005). Bayesian Hypothesis Testing for the Distribution of Insurance Claim Counts Using the Gibbs Sampler. Journal of Computational Methods in Science and Engineering, 5, 201-214.
17. Katsis, A., and Nistazakis, H. E. (2005). An interval-based criterion for sample size determination in the case of misclassification. Journal of Statistical Theory and Applications, 4, 325-340.
18. Katsis, A. (2005). Sample size determination of binomial data with the presence of misclassification. Metrika, 62, 323-329.
19. Ntzoufras, I, Katsis, A., Karlis, A. (2005). Bayesian Assessment of the Distribution of Insurance Claim Counts Using the Reversible Jump Algorithm. North American Actuarial Journal, 9, 90-105.
20. Katsis, A. (2004). Sample size for testing the homogeneity of two a priori dependent binomial populations using the Bayesian approach. Journal of Applied Mathematics and Decision Sciences, 8, 33-42.
21. Katsis, A., and Toman, B. (2004). A Bayesian Double Sampling Scheme for Classifying Binomial Data. The Mathematical Scientist, 29, 49-53.
22. Katsis, A. (2003). New Bayesian Criteria for Optimizing the Combined Sample Size for Dependent Binomial Populations. Journal of Statistical Theory and Applications, 2, 267-277.
23. Katsis, A. and Toman, B. (2002). A Bayesian Design for the Optimal Allocation of Binomial Samples. Journal of Applied Statistical Science, 11, 297-306. (έχει αναδημοσιευθεί στο Focus on Applied Statistics (2003), editor: Ahsanullah, M., 185-194, Nova Science Publishers, New York).
24. Katsis, A. (2001). Calculating the Optimal Sample Size for Binomial Populations. Communications in Statistics, Part A, Theory & Methods, 30, 665-678.
25. Katsis, A., and Toman, B. (1999). Bayesian Sample Size calculations for binomial experiments. Journal of Statistical Planning and Inference, 81, 349-362.
26. Katsis, A., Psacharopoulos, G., and Mattson, R. (1999). Explaining the Educational Development in Pakistan: An Analysis of the 1991 Household Survey. Journal of Educational Planning and Administration, XII, 17-36.
27. Drosos, G., Stavropoulos, N., Katsis, A., Kesidis, K., Kazakos, K., and Verettas, D (2008). Post-Operative Pain After Knee Arthroscopy and Related Factors. The Open Orthopaedics Journal, 2, 110-114.
28. Halkiadakis, I., Kipioti, A., Emfietzoglou, I., Grigoropoulos, V., Katsis, A., Alimisi, S., Vergados, I., Theodossiadis, P., and Theodossiadis, G. (2008). Comparison of Optical Coherence Tomography and Scanning Laser Polarimetry in Glaucoma, Ocular Hypertension, and Suspected Glaucoma. Ophthalmic Surgery, Lasers & Imaging, 39, 2, 125-132.


 Βιβλία

1. Μαράτου-Αλιμπράντη, Λ., Κατσής, Α., Παπαδημητρίου, Π. (2016). (Αν)ισορροπία εργασίας και προσωπικής ζωής: Μια ποσοτική έρευνα στην Ελλάδα της κρίσης. Εκδόσεις ΕΚΚΕ, ISBN 978-960-6834-21-9 (Αγγλική μετάφραση Work-Life (Im)balance: A quantitative research in Greece during the crisis (2017), ISBN 978-618-83391-0-1).
2. Γούλας, Χ., Ζάγκος, Χ., Κατσής, Α., Κορδάτος, Π., Κόκκινος, Π., Μποκουβάλας, Κ., Παληός, Π., Φωτόπουλος, Ν. (2014). Διερεύνηση της σύνδεσης της επαγγελματικής κατάρτισης με την απασχόληση. Αθήνα: Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής/ΓΣΕΕ
3. Μπουζάκης, Σ., Κατσής, Α., Εμβαλωτής, Α., Καμαριανός, Ι., Χαραμής, Π., & Φιλιοπούλου, Μ. (2011). Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αθήνα: Κοινωνικό Πολύκεντρο.
4. Κατσής, Α., Σιδερίδης, Γ., & Εμβαλωτής, Α. (2010) Στατιστικές μέθοδοι στις Κοινωνικές Επιστήμες, Αθήνα: Τόπος

Συμμετοχή σε τόμους-βιβλία

1. Tsatsaroni, A., Vrettos, I., Kyridis, A., Katsis, A., and Linardos, P. (2012). Overcoming school failure. Policies that work. Country background report: Greece, OECD. (διαθέσιμο στο http://www.oecd.org/dataoecd/8/1/49528233.pdf)
2. Nistazakis, H.E., Katsis, A. and Tombras, G.S (2010). On the reliability and performance of FSO and hybrid FSO communication systems over turbulent channels, In R. Marcusso (Ed.), Turbulence: Theory, Types and Simulation, Nova Sciences Publishers, (p. 69-112)
3. Κατσής, Α. (2010). Ανάλυση Συσχέτισης. Στο Ξ. Κοντιάδης, & Κ. Σουλιώτης (Επιμ.), Θεσμοί και Πολιτικές Υγείας (σελ. 369-378). Αθήνα: Παπαζήσης
4. Δημόπουλος, Κ., Κατσής, Α., & Κουλαϊδής, Β. (2006). Τάσεις της ελληνικής νεολαίας: Συνολική παρουσίαση. Στο Β. Κουλαϊδής, & Κ. Δημόπουλος (Επιμ.), Ελληνική νεολαία: Όψεις κατακερματισμού (σελ. 51-70). Αθήνα: Μεταίχμιο.
5. Δημόπουλος, Κ., Κατσής, Α., Κουλαϊδής, Β., Κωνσταντοπούλου, Δ., & Λιμακοπούλου, Α. (2006). Αναλυτική παρουσίαση των τάσεων της ελληνικής νεολαίας: Πολιτική και Οικονομία. Στο Β. Κουλαϊδής, & Κ. Δημόπουλος (Επιμ.), Ελληνική νεολαία: Όψεις κατακερματισμού (σελ. 71-88). Αθήνα: Μεταίχμιο.
6. Δημόπουλος, Κ., Κατσής, Α., Κουλαϊδής, Β., Κωνσταντοπούλου, Δ., & Λιμακοπούλου, Α. (2006). Αναλυτική παρουσίαση των τάσεων της ελληνικής νεολαίας: Αγορά Εργασίας και Κοινωνική Ζωή. Στο Β. Κουλαϊδής, & Κ. Δημόπουλος (Επιμ.), Ελληνική νεολαία: Όψεις κατακερματισμού (σελ. 89-110). Αθήνα: Μεταίχμιο.
7. Δημόπουλος. Κ., Κατσής, Α., Κουλαϊδής, Β., Κωνσταντοπούλου, Δ., & Λιμακοπούλου, Α. (2006). Αναλυτική παρουσίαση των τάσεων της ελληνικής νεολαίας: Εκπαίδευση και Πολιτισμός. Στο Β. Κουλαϊδής, & Κ. Δημόπουλος (Επιμ.), Ελληνική νεολαία: Όψεις κατακερματισμού (σελ. 111-133). Αθήνα: Μεταίχμιο.
8. Δημόπουλος, Κ., Κατσής, Α., Κουλαϊδής, Β., Κωνσταντοπούλου, Δ., & Λιμακοπούλου Α. (2006). Αναλυτική παρουσίαση των τάσεων της ελληνικής νεολαίας: Καθημερινός τρόπος ζωής και Περιβάλλον." Στο Β. Κουλαϊδής, & Κ. Δημόπουλος (Επιμ.), Ελληνική νεολαία: Όψεις κατακερματισμού (σελ. 134-156). Αθήνα: Μεταίχμιο.
9. Katsis, A. (2004). Strategic goal 3: Opening up education to the wider world. Ιn V. Koulaidis (Ed.), A report on education and training in Greece (pp. 56-65). Athens: Education Research Center.
10. Katsis, A., and Toman, B., (2003). Bayesian Designs for Binomial Experiments. In Y. Haitovsky, H. Lerche, and Y. Ritov (Eds.), The foundations of Statistical Inference (pp. 89-97). Heidelberg: Springer-Verlag.
11. Papakyriakopoulos, C., Patouna, A., Katsis, A., and Georgiadou, S. (2003). In V. Koulaidis (Ed.), The Greek Education System: Facts and Figures. Athens: Education Research Center, Athens.


 Ελληνικά περιοδικά

1. Μπρίνια, Β., Κατσής, Α. Κοντιάδης, Ξ (2011). Προς ένα νέο μοντέλο οργάνωσης και διοίκησης του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, Νέα Παιδεία, τ.140, 130-142.
2. Κατσής, Α., Ματζάκος, Π., & Ποζιός, Ι., (2003). Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Διοικητική Ενημέρωση, 25, 63-73.
3. Ποζιός, Ι., Σαχινίδης, Α., & Κατσής, Α. (2002). Χαρακτηριστικά του Έλληνα μικροεπιχειρηματία και οι επιδράσεις τους στην επιτυχία της επιχείρησης. Επιθεώρηση Εργασιακών Σχέσεων, 25, 65-73.


Πρακτικά συνεδρίων

1. Nistazakis, H.E., Tsigkopoulos, A. D., Hanias, M. P. Katsis, A. & Tombras, G.S. (2011). Bayesian Estimation of the Performance of Gamma Gamma Free Space Optical Channels, In Tsahalis D. T. Proceedings of the 4th International Conference on Experiments/Process/System Modeling/Simulation/Optimization, 103-113
2. Κατσής, Α. & Λιμακοπούλου, Α. (2010). Η ανάλυση της μαθητικής επίδοσης στις εισαγωγικές εξετάσεις σε σχέση με σχολικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά. Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών της Εκπαίδευσης, 439-443. Αθήνα: Σμυρνιωτάκης
3. Αποστολόπουλος, Κ., Κατσής, Α., Χατζηνικήτα, Β., & Ψαλίδας, Α. (2008). Αξιολόγηση μαθητών σε θέματα Φυσικών Επιστημών του PISA: Μεθοδολογικά ζητήματα. Πρακτικά του Πανελληνίου Συνεδρίου με διεθνή συμμετοχή «Βιολογικές και Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση», 33-40 (διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο http://mde-katsor.biol.uoa.gr/).
4. Katsis, A., Nistazakis, H. E. and Tombras, G. S. (2008). Bayesian and frequentist estimation of the average capacity of log normal wireless optical channels. In T. E. Simos and G. Psihoyios (Eds.), AIP Conference Proceedings of the International Electronic Conference on Computer Science (pp. 26-30). New York: American Institute of Physics.
5. Katsis, A., and Nistazakis, H. E. (2005). Bayesian sample size calculations with imperfect diagnostic tests. In T. E. Simos and G. Maroulis (Eds.), Proceedings of the International Conference of Computational Methods in Sciences and Engineering (pp. 279-282). The Netherlands: VSP International
6. Katsis, A., and Limakopoulou, A. (2005). The determination of the optimal sample size for reliability scales in social sciences. Πρακτικά 18ου Πανελληνίου Συνεδρίου Στατιστικής, 435-440, Αθήνα.
7. Ntzoufras, I., and Katsis, A. (2004). Bayesian comparison of discrete distributions using MCMC. Πρακτικά 17ου Πανελληνίου Συνεδρίου Στατιστικής, 543-550, Αθήνα.
8. Katsis, A., and Nistazakis, H. E. (2004). Sample size criteria for estimating the prevalence of a disease. In T. E. Simos and G. Maroulis (Eds.), Proceedings of the International Conference of Computational Methods in Sciences and Engineering (pp. 257-260). The Netherlands: VSP International.
9. Ntzoufras, I., Katsis, A., and Karlis, D. (2003). A Bayesian statistical modeling for the distribution of insurance counts. In T. E. Simos (Ed.), Proceedings of the International Conference of Computational Methods in Sciences and Engineering (pp. 470-473). Singapore: World Scientific.
10. Katsis, A., Svolopoulos, V., Papapetrou, S., and Matzakos, P. (2002). The implementation of an Information and Communication Technology Program for the Greek School system curriculum. Third International Conference on Information Communication Technologies in Education, 227-232. Samos: Greece.
11. Katsis, A. (2002). Bayesian Designs of Binomial Experiments. Proceedings of the 17th International Workshop in Statistical Modeling, 385-390.
12. Kalopissi, KG, Evangelopoulou, V., Katsis, A., Frangoulidou E, Konstandinidis, A., Mandragos, K. (2001). Respiratory function and control of breathing in patients with generalized Myasthenia Gravis. Intensive Care Medicine, 27:518, S267
13. Σβολόπουλος Β., Βερέβη Α., Τζάρτζας Γ. και Κατσής Α., Μεθοδολογία έρευνας για την αξιολόγηση της χρήσης των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη: αξιοποίηση, προβλήματα και προτάσεις. Στα Πρακτικά του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου “Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα”, Αθήνα, 2002, (http://www.pee.gr/wp-content/uploads/praktika_synedrion_files/e_athena/sin_ath.htm)
14. Katsis, A., “Teachers’ training and continuous professional development II”, (Rapporteur). In. V. Koulaidis (2004) Conference Proceedings of Quality of Education. Teachers’ professional training and development. The European Union and the SE European Countries (pp. 118-124). Ministry of Education, Athens.


Ερευνητικά προγράμματα

Διεθνή – Συντονιστής

1. “Learning for Female African Migrants’ Solidarity: Help-Desks for Female African Migrants in the Eastern Mediterranean Region”, LLP-Grundtvig, 2013-15
2. “BREAKing stereotypes through role models and promoting Roma integration in the labor market” DG Justice, 2017-2019
3. “Adult Migrant Integration Experts” ADMIRE, Erasmus + / Strategic partnerships, 2017-2019
4. “Green-4-Future”, Erasmus + / Strategic partnerships, 2020-2023
5. “Green collider: Introduction of sustainable thinking and Green Skills development through VET – business cooperation”, Erasmus + / Strategic partnerships, 2022-2024

Διεθνή – μέλος ομάδας έργου

1. «Making Learning Science Fun» Erasmus+ / Strategic Partnerships, 2015-2017
2. “Harnessing the Learning Assets Within the SME Business Community”, Erasmus+ / Strategic Partnerships, 2014-2016
3. “Creative Approach to Key Competence Building for Marginalized Young Adults”, Erasmus+ / Strategic Partnerships, 2015-2017
4. “An innovative toolkit for inclusive decision-making policies”, Erasmus+ / ΚΑ3, 2015-18
5. “Differential Mortality Rates among Mexican and Mexican-American Infants”, Στατιστικός προγραμματιστής-αναλυτής, Φορέας: The George Washington University, ΗΠΑ, 1993-1994.
6. “Enhancing Social sciences graduates Transversal Entrepreneurial and EMployment skills“, Erasmus + / Strategic partnerships, 2016-2018
7. Jean Monnet module “European-focused Policy Analytics-EuroPolA”, 2016-2019
8. “Modernizing and Enhancing Indian E Learning Educational Strategies “MIELES”, Erasmus+ / Capacity building in the field of Higher Education, 2017-2019
9. “RESET: Pedagogy for workforce transition“, Erasmus + / Strategic partnerships, 2017-2019
10. “InTraRed – Innovation Transfer Ready SMEs“,Erasmus + / Strategic partnerships, 2018-2021
11. “Ευρωπαϊκό Κέντρο Αριστείας Jean Monnet ‘’Visualising, Analysing and Learning about EU Studies–VisuA.L.EU”, 2020-2023
12. “ReWrite your Story”, Erasmus + / Strategic partnerships, 2020-2022
13. “Enriching Teachers Skills in Digital Humanities Crowdsourcing”, Erasmus + / Strategic partnerships, 2021-2023
14. “Remote Control: Building Skills and Attributes for Remote Working”, Erasmus + / Strategic partnerships, 2021-2023

Ελληνικά

1. “E-sisifos“, Ερευνώ-Δημιουργώ-Καινοτομώ, Μέλος Ομάδας Έργου, 2017-2021
2. “Πρακτική άσκηση Πανεπιστημίου Πελοποννήσου“, Επιστημονικός υπεύθυνος, Ιανουάριος 2011-Οκτώβριος 2016
3. “Ανάπτυξη και προτυποποίηση δεικτών και κριτηρίων για την αποτύπωση του εκπαιδευτικού συστήματος”, Φορέας: Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, 1/1/2002 - 29/2/2004.
4. “Κοινωνικές αναπαραστάσεις για τη νεολαία: Τύπος και κρίσιμοι κοινωνικοί παράγοντες”, Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 1/4/2003 - 23/1/2004.
5. “Rose: The relevance of science education”, Φορέας: Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, 1/7/2003 - 29/2/2004.
6. “Τάσεις της ελληνικής νεολαίας”, Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 1/4/2003 - 23/1/2004.
7. “Μελέτη αξιολόγησης της χρήσης Νέων Τεχνολογιών στα σχολεία της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ”, Φορείς: Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ίδρυμα Τεχνολογίας Υπολογιστών & Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, 1/4/2001-31/12/ 2001.
8. “Αξιολόγηση ερευνητικών προγραμμάτων της ενέργειας 3.2.β "Έρευνα, ΕΠΕΑΕΚ, Φορέας: Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, 1/5/2001 - 30/6/2001.
9. «Αξιολόγηση της μαθησιακής αποτελεσματικότητας των διαφόρων μορφών ψηφιακού υλικού από τους φοιτητές του Ε.Α.Π. και καταμέτρηση και επιβεβαίωση του χρόνου μάθησης“, Φορέας: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 01/08/2006 - 31/10/2007.
10. “Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση“, Φορείς: Κοινωνικό Πολύκεντρο-ΑΔΕΔΥ, ΙΠΕΜ-ΔΟΕ, ΚΕΜΕΤΕ-ΟΛΜΕ, 2009-2010
11. “Μελέτη για τις δυνατότητες αναβάθμισης της διοίκησης της εκπαίδευσης ενόψει των τρεχουσών μεταρρυθμίσεων στο χώρο της δημόσιας διοίκησης και αυτοδιοίκησης», Κέντρο Ευρωπαϊκού και Συνταγματικού Δικαίου, 2010
12. Θερινό Σχολείο Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Επιστημονικός υπεύθυνος
13. “Δραστηριότητα 7: Ανάλυση Αναγκών, Διαρκής Αξιολόγηση και Προσαρμογή Υπηρεσιών του Υποέργου 5“, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2011-2012
14. Πανεπιστημιακό Κέντρο Εκπαίδευσης (ΠΑΚΕ), Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Υπεύθυνος, ΠΕ04, 2011-12
15. Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής: Μελέτη και επιλογή των πιλοτικών σχολικών μονάδων της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Πιλοτική Εφαρμογή, 2012
16. Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών και Μελετών ΔΟΕ: Δράσεις Ευαισθητοποίησης της Εκπαιδευτικής Κοινότητας από τους Κοινωνικούς Εταίρους, με αξιοποίηση της εμπειρίας του εκπαιδευτικού στην τάξη, 2013-2015