
Υποχρεωτικό
Υποχρεωτικό
Δέσποινα Τσακίρη
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα:
Οι φοιτητές μετά το πέρας του μαθήματος θα είναι σε θέση :
Δεξιότητες:
Οι αποκτηθείσες δεξιότητες αφορούν:
Στόχοι:
Το μάθημα αναπτύσσεται σε δύο θεματικές ενότητες:
Διαλέξεις μαθήματος
Ι ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΙΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Δραστηριότητα |
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου |
Διαλέξεις |
39 |
Αυτοτελής μελέτη |
61 |
Σύνολο Μαθήματος |
100 |
Η αξιολόγηση των φοιτητών περιλαμβάνει:
Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου με στόχο την εξέταση γνώσεων (50%) και κριτικών ικανοτήτων (50%)
Κριτήρια αξιολόγησης:
Τα κριτήρια αξιολόγησης βρίσκονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-class στη θέση του συγκριμένου μαθήματος
Γεωργίου, Σ. (2003) Εκπαιδεύοντας ψυχολόγους στη συμβουλευτική, Αθήνα: Ελληνικά γράμματα.
Freud, S, (1999) Τρεις πραγματείες για τη θεωρία της σεξουαλικότητας, Αθήνα: PRINTA
Freud, S, (1992) Ψυχοπαθολογία της καθημερινής ζωής, Αθήνα: Επίκουρος
Μακλόκλιν, Μ. (2001) Ψυχοδυναμική συμβουλευτική, Αθήνα : Καστανιώτης
Ναυρίδης, Κ. (2005). Ψυχολογία των Ομάδων. Κλινική Ψυχοδυναμική Προσέγγιση. Αθήνα: Παπαζήσης.
Rogers, R.C (1970). Ομάδες συνάντησης, Αθήνα: Δίοδος.
Rogers, C. (2004). Προσωποκεντρική συμβουλευτική : θεωρία, έρευνα και εφαρμογές, (Επιμέλεια Κοσμόπουλος) Αθήνα: Τυπωθήτω
Blanchet, A. - Trognon A. (2002). «Ψυχολογία των ομάδων – Θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές των ομαδικών μοντέλων», Αθήνα: εκδ. Σαββάλας.
Πλήρης φάκελος σημειώσεων από τη Διδάσκουσα
text